yorgunanne46 mor meyve karışımı da aldım onu da arada veriyorum ama gözlemim balık yağı en çok iştah açanı oldu. Yakında tekrar kontrollerimiz var . Çölyak olma ihtimali de var çok fazla kaka yapıyordu. Besin mayasını doktoruma sordum gereksiz böbrekleri yoran yük dedi bebeklere uygun değilmiş . Mor meyve karışıma onay verdi.