bitboylum yasada cezalar zaten yetersiz üstüne bir de en düşükten ceza veren ya da teşebbüste kalmış diyip salan savcılar hakimler olunca bir sürü suç kaydı olan pislikler ortalıkta geziyor. cezaevi desen otel gibi ye iç yat, bir ceza çektikleri yok. Bir de af çıkartıp duruyorlar. Namuslu vatandaşlar için zor bir hayat. Bazı insanlar kendi adaletini kendi sağlıyor ama o zaman o kişilere nedense ceza veriliyor. Allah muhafaza eylesin evlatlarımızı 🤲 gözümüzü ayırmamak ve çok dua etmekten başka hiçbir şey yapamıyoruz