Selamlar herkese , bebeğim 8 gün sonra 8 aylık olacak . Uzun zamandır böyle , neden böyle ? Komşumun bebeği var (11 ) e kadar yatıyor . Yani o kadar yatmasını istemiyorum ama 8 ya da 9 a kadar uyusun istiyorum. Çünkü aşırı mızmız bebeğim var , hiç durmuyor. Hiçbir şey yaptırmıyor , hep ığğğ ığğğ . Akşama kadar böyle , sabaha kadar kaç kere uyanıyoruz sayamıyorum artık . Yüzüstü dönüyor bağırıyor , sırtüstü dönüyor kafayı vuruyor . Etrafında 360 derece dönüyor . Çamaşır sererken yere falan bırakayım illaki ya ağlayacak ya da bişeylere ulaşacak . Ek gıdasını zor hazırlıyorum. O kadar yorgunum ki , ailem keşke yanımda olsaydı diyorum . O kadar bunalıyorum kiiiii … 2 saat gelll lütfen diyeceğim kimse yok.
Mamayı zaten zar zor içiriyorum 5. ayda bide bu başladı . Memeyi reddetti zaten 2 aylıkken . Bidaha asla tutmadı . Şimdi de akşama kadar mamayla peşinden geziyorum . Allah aşkına her şey ne zaman düzene girer ? Azıcık ümit etmek istiyorum ya 😔 Uyku eğitimi mi versem diyorum bayramdan sonra
O kadar daraldım ki … Huysuz olmasa , uyumasına da bişey demeyeceğim. O derece artık . Hiç durmuyor hiçççç . Her yerim kırılacak gibi ağrıyor . Ayağımın altı , bacaklarım , kollarımmm … Ne zaman kendisi biraz olsun oyalanmaya başlar ?