Kızlar selamm 🌸 Ah o Happy Mom’da saatler geçirdiğim hatta Moderatör olmaya bile vakit bulduğum zamanlar neredeler… 8.5 aylık erkek bebeğim doğduğundan beri aşırı hareketli. Yani bazen istemsizce hareket ediyor sanki. Uykuya tam dalacakken bile birden emmeyi bırakıp tutunup ayağa kalkmaya, emeklemeye falan çalışıyor. Mama sandalyesinde ayağa kalkmayı keşfettiği için artık hiç oturmuyor. Bez değiştirmek zaten bir zulüm gibi. Ek gıda reddi başladı ama yediği 1-2 kaşığı da aktivite masasına tutunup ayakta dururken yemek istiyor. Allah korusun uyuyakalırsa diye başını bir yere koyup da dinlendiğini gören olmamıştır. Bebeği böyle olan var mı çok merak ediyorum. Chat Gpt’ye defalarca sordum normal mi diye. Bu kadarı bana çooook anormal geliyor anlatılabilecek gibi değil tüm günüm çocuğu tutmakla geçiyor 😰😰