En korktuğum şeylerden biriydi. 23 aylıkken tamamen bıraktırdım süreci azaltarak 1 1,5 aya yaydım. Daha öncesinde sürekli sen büyüyorsun memeye bay bay diyeceğiz dedim. benim kızım günde en az 20 defa emiyordu gece boyunca sayısız defa kalkıyordu memeye aşıktı memeyle uyuyordu öyle düşünün. 20. aydan itibaren azaltarak bıraktım önce geceyi kestim bir gece artık meme yok sabah emeceğiz dedim iki gün o kalktı su verdim yatırdım üçüncü günden sonra kalkmadı. sabahları sürekli dışarıda Oyaladım ve sayıyı indirdim sabahları mesela ilk hafta beş kere sonra üç kere sonra bir kere sürekli emzik gibi kullanıyordu kızım. Hiç birşey sürmedim boyamadım yapıştırmadım. inanın benim kızım bıraktıysa herkes bırakır :)