Oguuu26 Hayırlı akşamlar kızlar derin dondurucu almak istiyorum bosh ve uğur var aklımda kullananlar memnunmusunuz hangisini tavsiye edersiniz birde kaç çekmeceli alayım 5 yeterli diye düşündüm ama bilemedim
kivancbera17 Oguuu26 ben de ugurun 7 çekmece olanından var memnunum 2-3 yıldır kullanıyorum ne kadar kullandığınıza bağlı biraz bana anca yetiyo 7 çekmece 🙈
sudenaz0 Oguuu26 ben çekmecesiz almıştım daha kullanışlı diye ama çekmeceli de alsaymışım olurmuş asla dolmuyor markası Beko
kivancbera17 Oguuu26 hafif bir buzlanma yapiyo ama aşırı değil tabi başka markalarla kıyaslama imkanım olmadığı için elimdeki de iyi geliyo olabilir