Selam anneler okul çocuğu olan annelere sorum olacak. Oğlum 25 Eylül doğumlu. Okullar açıldığında 71 aylık olacak ama 72 ayı tam doldurmamış olacak. Bu durumda dilekçe ile okula başlamasını erteleyebiliyor muyum ? Tam kritik bir tarih. Herkes farklı şeyler söylüyor. Kafam karıştı 🥹