atlikko Merhabalar, kızımın 6 aylıkken alt 2 dişi çıktı, şuan 11 aylık ve üstten yan kesici dişleri patlamış, üst ön dişlerinde bir kıpırtı yok, alt dişlerden sonra üst yan kesicileri daha önce çıkaran bebiş annesi varmıdır bir sorun olurmu
beybitolat atlikko bebeklerin diş sıralaması olmuyor. Bizimde üstte ön dişlerden biriyle beraber yanındaki gelmişti mesela sonra diğer taraf gelmişti😂
babyisleeping atlikko alt 2, üst 2, alt yan kesiciler, üst yan kesiciler, üst köpek dişleri, alt köpek dişleri, alt azılar ve üst azılar şeklinde çıkardı toplam 14 çıkmış dişi var, üst azılarla birlikte 16 olacak bebegim 15 aylık
atlikko beybitolat internette ilk ön alt iki sonra üst ön 2 çıkması gerektiği yazıyor tedirgin oldum yaa, görüntüde biraz garip olunca bi sorayım dedimm 🩷