Kızımın popusunda et gibi bişey var küçükken çok kabız oldu acaba ondan kaynaklı mi yada bebeklerde basur oluyo mu başına böyle bişey gelen var mı? Bazen kakasını yaparken anne acıyo diyo Dokotora götürmek istiyorum hangi bölüme götürmem gerekiyo onuda bilmiyorum