atesarp enjektörle deneyebilirsiniz yavaş akışlı biberon deneyebilirsiniz ama o riskli her zaman için. Bebeğiniz daha küçük eds yöntemini deneyebilirsiniz biraz zor oluyor ama youtubeden bakın videolarına isterseniz. Benim zorlu bi süreçti. İlk ay güzel emdi kilo alımıda güzeldi. Sonra ne olduysa 2. Ayda emmemeye başladı. Biberon kabul etmedi enjektör kabul etmedi. Emmesi hep 4 dk ydı. Kendim uğraşarak 8-9 dk yı buldurmaya çalıstım. Bi süre uzak durdum biberondan hep bu aylarda red oluyor geçer dediler 2.5-3.aylarda doktor, emzirme danışmanı ,sağlık ocağındaki ebe.Sonrasında kilo alımı az olunca biberona ağırlık vermeye başladım. İlk aylar alması gerekenin sınırında aldı hep .Öylelikle hepten red oldu sağımla ilerliyoruz 9 aydır.