hghg 10 ay sağımla besledim sonunda sütüm bitti. tek artısı dışarı çıktığımda ya da dinlenmek istediğimde biberonla başkasının besleyebilmesi. eksileri 3 saatte 1 makine başına geçmek, gününün yarısını makine kur süt sağ sütü dolaba kaldır makineyi yıka su ısıt biberonu doldur sütü ılıt içir biberonu yıkamaya ayırmak, sütüm azaldı arttırayım çok arttı mastit oldum onu geçireyim sütüm yetmeyecek yok fazla geldi buzluğa koyayım buzluktakini içecek mi vs psikolojinin bozulması, bi yere gidince süt sağma saatim geldi diyerek eve dönmek zorunda kalmak, yanında şişeyle süt taşımak ısıtacak yer aramak, kendini insan gibi hissedememek