Bizimde 2ci gün sadece bir kerem lazımlığa yaptı klozete zaten hiç oturmuyor anlatıyorum güzelce söylüyorum yok 3 kere koltuğa çişini yaptı 2 kere altıma kakasını yaptı halılara yaptı yarım saatte bir götürüyorum lazımlığa yapmıyor kalkıyor yok diyor bi bakmışım altına yapmış napcağımı bilmiyorum lazımlıktanda klozettende korkuyorum diyor bebekleriyle gösterdim bak çişini yapıyor sende yap diye aka yom yok lazımlığa boş boş oturup kalkıyor