birisii2 valla bunu biri uydurdu herkeste devam etti bebekler sürekli emmek isterler ve ağlarlar yani aç olduğu için ağlamazlar ve emmek istemelerinin nedeni de her zaman aç oldukları için değil, regüle olmak içinde emiyorlar. Verince hepsini bitiriyor demek ki aç diye düşünitlr inssnlar ama e zaten bebek doyduğunu bilmez ki verdiin kadar içer. Bunu kim uydurdu çok merak ediyorum 😄