Kızlar allah aşkına bu nekadar zor bişeymiş ya yok ögrenmiyolar bugn 2.gündü bıkaç kere anca tuvalete yaptılar gerisi hep kaçırdılar 3 yasndalar ıkızler esım evdeyken ögretelim dedık dünden beri hasta olduk yemınle biri oturmak ıstemyo tuvalete biri oturuyo ama oyun oynuyo ben artk nasl kontrol edecegımı şaşrdm hangisi nezaman çiş yaptı hangisi bida nezaman tuvalete götürülecek takip etmekten hiçbişey yapamadm ki onuda yapamadm zaten işler çok karıştı hep mi böyle oluyo yoksa bizimmi bukadar zor kızlar şimdi uyumadan önce oturttum yok yapmadı ıkısıde uyudular smdi muhakkak işiycekler yataklarına bıseyler serdim ama geciyo çiş herturlu offf kızlar inanın bana dogduklarndan beri en zoru tuvaletmiş hele bezlıyken cok kolaymş en son bebekken ikizler uykusuz yorgun oldugum için bu dercee kendimi caresiz hissetıp aglamştm bide bugn oldu işin içinden cıkamıyorum bı akıl verin bana nasl olucak ya boyle