sweatmomyy Merhaba, saçımı yeni boyattım hamilelikten sonra bakıma dönmek istiyorum.Kuaförüm bu markayı önerdi ama fiyatı çok yüksek kullanıp memnun olan var mı? Uyguna nerden alabilirim parasını hakediyor mu?
Marianne sweatmomyy kullandım. Güzel ürünleri, bir tek şampuanın alıyorum. Maske hızlı yağlandırıyor, zaten derim yağlı deri