Herkese merhaba. Hamileyken böbreğimde tespit edilen tümör sebebiyle sol böbreğim alındı cuma günü. Pazartesi taburcu oldum. Var mı benim gibi olan ya da doğuştan tek böbrekli olup dikkat eden? Nelere dikkat ediyorsunuz? 50 günlük ikiz bebeklerim var, emzirmeye çalışıyorum. Ne yiyip içeyim?