Kızlar yaklasık 1. Ay once cıktı bacagında coğu kısmı geçti kollarından tekrar cıktı ama kasınıyor aslında kısa kollu gıyınce goruyor kaşıyor yara yapıyor ama uzun kollu gıyınce aklına gelmıyor kaşımak ayaklarında avuç içlerinde birşey yok bacağında ve kolunda cıktı doktor alerjik olabilir dedi ama bu kadar uzun sürebilir mi ?