7 aylık bebeğime bende yeni öğrettim munchkin pipetli suluğunu içiyor şimdi ilk önce normal bir pipeti aldım içine su çektim bir ucunu parmağım ile kapattım diğer ucunu da bebeğime verdim ilk başta oynadı sonra emmeye başladığında kapattığım ucunu açtım ağzına su geldiğini anladığında emmeye devam etti gün içinde 3-5 defa tekrarlayarak yaptım arada suluğunu da verdim çok kolay öğrendi 3. Günün sonunda suluğundan içmeye başladı