meltemmustafa Kızlar yenidoğan bebeğimin gözünde kocaman kıl vardı uğraştım ama alamadım çok ağladı öneriniz varmı doktora mı gitmeliyim
nisanmom meltemmustafa içeride göz kapağının altında veya korneanın üzerinde saplanmış olabilir. Kendi başınıza çıkarmaya çalışırken göz küresine, özellikle de korneaya istemeden zarar verebilirsiniz.ağlayınca çıkmadıysa Bence doktora görün
mczm__ meltemmustafa eğer gözü kızarmadysa dokunmamalisiniz kendiliğinden çıkıyo siz baya uğraşmşsnz sanırım Dr a götürün çıkarırlar kontrol ederler
emooo Genelde ağlayınca ya da uyuyup uyanınca çıkıyor kendiniz ugrasmamalisiniz eğer rahatsız olduğunu düşünüyorsanız bi dra götürün orada hallederler