Bebeğim 6 aylık 5. Aydan beri ek gıdaya geçtik.
Öğlen 12 gibi yumurta sarısı labne verdim öğlen 1 de uyudu 2 de geri uyandı sonra saat 15.30 gibi mamasını verdim ve içtikten yarım saat sonra fışkırarak kustu yarım saat arayla iki sefer fışkırdı şükürki birdaha kusmadı 18.11 gibi çok ağladı mamasını içirdim uyuyor ama kafama takıldı başına gelen varmı acaba çok korktum ama tekrarlamadı..