hazal3421 masal_ece bizde başta dikkat ediyorduk ama şuan etmiyoruz eşit seviyoruz alıştı bu şekilde büyüğüde başlarda onuda kabul etmiyordu tabi 😄
belladonna_ hazal3421 merhaba bebisiniz kaç aylıkken ikinciye hamile kalmıştınız 😍 Hiilyuss [silindi]
hazal3421 belladonna_ şimdi postunuzu gördüm e devlete girin sonucunuz çıkmıştır kan verdiğiniz günün gecesi saat 1 de sonuçlar çıkıyor bir aile hekimi hemşiresi bana fısıldamıştı bunu iki bebeğimide o yüzden gece 1 de öğrenmiştim
belladonna_ Hiilyuss [silindi] Oh kızlar rahatladım bebis 6,5 aylık sanırım bende hamileyim kan verdim
belladonna_ Hiilyuss hoşbuldum askom henüz net değil test yaptım hatta müsaitsen bakar mısın konuya bi el at 🤩❤️
karakurt55 Bende yeni doğum yaptım bebeğim 3 aylık sezeryan oldum korunmuyorum emziriyorum ve hasta olmadım o yüzden hamile kalmam die düşüyorum sizce yanlış mı
hazal3421 belladonna_ sonuçlarınız çıktı mı merak ettim ama ilk defa 2. Gebeliği yakın tarihte olup mutlu olan birine rastladım 😄 normalde derbeder olunuyor 😄
belladonna_ hazal3421 askom benim ilki tüp bebek 5 yıl sonra oldu 🥹 o kadar tedavi iğneler o süreçler of çok zor anlatamam . Doğal hamilelik Allah’ın nasip ettiği en güzel mucizelerden birisi 🥹
hazal3421 belladonna_ kesinlikle öyle benimde ilki tedavi ile olmuştu 2. Kolay olmaz oda tedavi ile olur diye düşünüyorduk aynı şeyleri yaşamışız sonuçlar ne oldu gelmedi mi
lagerthaa hazal3421 19 aylık ve 1 aylık bizimkilerde gerçekten çok zorlanıyorum tek bakmak mümkün değil öyle bir zorluk
hazal3421 lagerthaa Allah yardımcınız olsun yeni doğan dönemi gerçekten zor ama içini ferah tut zaman hızla geçiyor geçen sene bu zamanda bende lohusaydım kara kara düşüncelerdeydim inan bir yıl nasıl geçti bilmiyorum