minikadam22 Bugün başladık 10 kez çişini 1 kes kakasını lazımlığa yaptı 4 kez çiş kaçırdı 2 kez sulu kaka kaçırdı aşırı yoruldum hep ben teklif ettim yapalım diye o çok nadir söyledi 2. Gün daha kolay olur mu
papatyam-34 minikadam22 İlk gün çok normal gün geçtikle daha da azalıyor kaçırmalar sabırlı olmak gerekiyor ☺️ Siz teklif etmeye devam edin bir kaç gün sonra kendileri söylüyor çişim geldi demeye ☺️ Biz de yeni öğrendik yaklaşık 2 hafta sürdü
bebo_266 minikadam22 bende o asamalrdayim çiş yapmadı altına sadece kaka yaptı bugün 3 günü malesef kızım enfeksiyon kaptı hastande yatis verdiler daha oğlumu annemlere bıraktım bütün emeklerim boşuna gitti
sedaki minikadam22 direk bezi çıkardınız di mi? Bilmediğimden soruyorum bende başlıcam insallah haziran gibi düşünüyorum
minikadam22 papatyam-34 umarım bizim de 2 haftada oturur çok yoruldum günümüz hep çiş denemeleriyle geçti ilk çişini yaptığından lazımlığa o kadar sevindim ki bide anlık yıkayıp kıyafetlerini fln uğraştığım için baya yoruldum
minikadam22 sedaki evet direk bezi attık aslında performansı beni memnun etti kaçırdıkları da hep kılpayıydı ya gitmeye çalışırken yada benim yetişememden kaynaklıydı ama gene de yorucu bi gündü
minikadam22 sedaki hep erteliyordum 31 aylığız çok büyük korkum vardı öğretemem diye biraz da hırçın sendromlu bi erkek bebek umarım iyiye gideriz uyandım ve malzemelerim hazırdı bugün başlıycam herkes öğreniyor o niye öğrenmesin dedim bi cesaret başladım
sedaki minikadam22 ay insallah darısı bize. Oğlumda 30 aylık işte 31 aylık gibi başlıcam haziranda insallah malzemleri hazırlayım bende insallah başarırız