Lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi çok zorlanıyorum.. 5. Ayda ek gudaya geçtik ara ara kabızlık oldu şimdi 6yı dolduruyoruz bir haftadır sadece iki gün önce fitille kaka yaptı. Bugün doktora götürdüm şurup vermek istemiyorum dedi çatlak oluşmuş diye fito krem verdi. Ama akşamları çok sancılanıyor artık az önce yine ağlayarak uyuyakaldı ama muhtemelen her gece olduğu gibi yine defalarca uykusunda ağlayacak. Dulcasoft u çok duydum yarın sağlık ocağına yazdırsam mı diyorum kullanan memnun olan var mı? Bir de armut verdim zeytin yağı, su veriyorum her gün başka tavsiyesi olan var mı ek gıdaya uygun??