larisa13 zaten kilo vermeye çalışmaktan daha büyük bi sorun varsa o da sonrasında kiloyu korumaya çalışmak. Bende 2 sene önce verdiğim kiloların 10 kilosunu aldım. İlk 5 6 Ay çok güzel korudum sonra yavaş yavaş almaya başladım sonrasında hep al ver döngüsunde devam ediyorum