kiraz0 bizim sadece mama ile devam ediyoruz bu ay itibariyle anne sütü yok
Ek gıdaya başlayabilirsiniz 4.ayda dedi doktorumuz
Bakalım bizimki sevecek mi
Bende yoğurt yumurta muz gibi tek tek denemek istiyorum
Sonrasında biraz daha 2,3 karışımlı
Severse normal yemeğe dönerim 6.ayda