annisoldum 2 tane 5.gün 4bc kalitesinde embriyom var. 2 tane de 6.gün 3bc kalitesinde var. Gebelik için düşük ihtimal mi saklatmaya değer mi yoksa sürece zamanı gelince baştan mı başlamalıyım?
irmakesin annisoldum Benmde vardi ilkgun 5 nci gunu cozduruyor kaliteliyse koyuyor kalitesiz oldu 3 nci gunu transfer yaptilar oda tutmadi maalesef
annisoldum 2025mucizem doktoruma danışmadım embriyolog ile görüştüm gebelik vadediyorlar dedi. Şu an 5 aylık bebeğim var 4ab kalitesindeydi ama bc kötü müdür diye düşünüyorum
2025mucizem annisoldum onlar daha iyi bilir bazen kaliteli tutmayız kalitesiz tutabiliyr takdiri ilahi dondurma işlemi için cüret talep edildimi sizden
annisoldum 2025mucizem orası öyle de bir yandan aynı süreçten korkuyorum bir yandan sağlıksız olur tutunmazsa diye düşünüyorum. Geçen sene istemişlerdi 25 bindi bu sene de ya ödemesini yapacağız ya da imha edilecek
yildiz49_ annisoldum bizde ilki tutmazsa diye dondurtmustuk. çok şükür ilki tuttu onun kalitesi 5aa ydi. ilerde kardeşi olsun istersek diye bekletiyoruz.
annisoldum irmakesin sağlıklı değilmiş demek ki inşallah diğer transferde pozitif olur. Benim 4ab transfer oldu sağlıkla doğum yaptım ama daha sonra kardeş düşündüğüm için saklamaya değer mi emin olamadım