gurbetkus Oğlum 2 buçuk yaşında tam hatırlamıyorum ama uyuyordu ya. İlk zamanlar özellikle ayağıyla oyna ıslat vs uyanmıyordu. Büyüdükçe uyku süresi azaldı yani 40 ından sonra vs çok uyumuyordu. Ben bu sürede mama desteği almadım, çünkü anne sütü sarılığının sütle ilgili yok dedi doktorumuz. Emzirmeye devam ettim sık sık. 6. Aydan sonra diş tedavisine başlamak zorunda kaldım o zaman hem mama hem meme devam ettik, ama 3 aya yaklaşıyorken sarılığı tamamiyle geçmişti. Çok geçmiş olsun size de, doktora gidip tüm tahlilleri yaptırdınız mı?