Arkadaşlar 62 günlük bebeğim var ve gaz problemiyle kaka problemi yaşıyorum. Kakasını 3 güne bir yapıyordu bugün 4.gün ama hala yapmış değil. Biogaia damla kullanıyorum bu arada. Doktora bu şikayetlerden dolayı gittim ve bana karnında düzensiz beslenmeden dolayı çok gaz oluşmuş sürekli emdiği için bağırsak kendini kitlemiş kakasını yapamıyor. Normalde bir bebek günde 35 gram alması gerekirken benim bebeğim 45 gram alıyormuş o yüzden 3 saatte bir emzireceksin dedi. Kakası için ilaç falan vermedi. Düzensiz beslersen en iyi damlayı kullan yine fayda etmez bu çocuğun tek problemi çok ekmek dedi. Ağlamalarına biraz kulak kapatacaksın dedi. 3 saat kuralına uymaya çalışıyorum ama bazen erken acıkıyor ve kesintisiz ağlıyor susturamıyorum. Sürekli ıkınıyor. Düzene hiç binmedi. Ne yapacağımı şaşırdım. Çok çaresiz kalıyorum bazen. Normalde bu zamanlarda rahatlaman lazım diyor çevremdekiler benim bebeğim her geçen gün daha da huysuzlaşıyor. Uyumuyor :( Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.