Hanımlar bu gece MR çekimi için bye bye damlası vereceğim kızıma ilk defa için aranızda kullanan var mı MR sesi çok yüksek ama anestezi doktoru bizi korkuttuğu için şansımızı denemek istedik
Lütfen yardımcı olun eğer aranızda bye bye damlası kullanan varsa ne kadar damlatayım çünkü doktor kesinlikle yardımcı olmuyor sorumluluk almak istemiyor istemiyorlar.
( uygulamayı indiremeyen bir hanım yazdı, onun adına yazıyorum. Çocuk 3 yaşında. )
-