ebruaslnn benim oğlum dönmeye başladığından beri yuvarlanarak istediği her yere gidiyordu o yüzden emeklemeye hiç ihtiyaç duymuyordu. 14 aylıkken emekledi. Şuan 15 aylık tutunup kalkıyor, emekliyor falan baya yaramazlıklar yapıyor. Boşverin ne kadar geç emeklerse o kadar iyi 😂