Benim bebeğim de 4 aylık 64 cm 6.700 kg geçen aya göre 500 gr almış doktor biraz az ama idare eder dedi. Bende çok üzüldüm. Bebeğim Aptamille başladı her biberonda kaka yapınca bıraktık, sma geçtik onda gayet iyiydi son zamanlarda içememeye iştahsız olmaya başladı 120 içtiği mamayı 90 60 30 yavaş yavaş düşürdü , bu kez Bebelac gold aldık severek içiyor fakat yine aynı sorun günde en az 3 kez kaka yapıyor sizce bu durumda mama yaramıyor mu demek bilgi verirseniz sevinirim 🙏🏻