Kızım 10 aylık ve benden 20-30 ml anca geliyor içiremiyorum bile yemeklerine koyuyorum ve bunu sağmak için 30 dk zaman harcıyorum ben de artık bırakmak istiyorum. Dün sağmadım göğüsüm ne şişti ne ağrıdı. Böyle direk bırakmamda sorun olur mu yani kitle vs kalır mı içeride. Bırakanlar nasıl bırakıyosunuz bir anda?