Pazartesi kasık fıtığından ameliyat oldu oğlum ameliyat günü göğsü çok hırıltılıydı o yavaş yavaş geçti burun tıkanıklığı arttı dğnde hapşırık başladı bugün de öksürük emmesinde sorun yok ama keyifsiz acaba ameliyathanede mi üşüttü diyorum yaşayan var mı