Oğlum 39+0 da sezeryen ile dünyaya geldi. Doğum kilosu 3630 boyu 53 cm ve baş çevresi 35.5cm idi. 2 inci ay kontrolünde kilosu 6600 boyu 63 cm ve baş çevresi 39 cm geldi ve çocuk doktoru gelişimi gayet iyi dedi ancak 2inci ay aşıları için sağlık ocağına gittiğimizde hemşire bıngıldağının kapanmak üzere olduğunu acil doktora gitmem gerektiğini söyledi. Doktora tekrar gittiğim de eskisi gibi bıngıldakta yumuşak doku aranmadığını baş çevresi büyümesine de bakıldığını ve baş çevresi büyümesinin iyi olduğunu 3 üncü ay kontrolünde baş çevresinin 39.5-40 cm olması gerektiğini söyledi. Başına gelen var mı ? Doktoru mu dinlemeliyim yoksa hemşireye kulak asıp çocuk doktorumuzu mu değiştirmeliyim ?