Geçmiş olsun benim de bebeğim 6 günlüktü sarlktan yatış verdiler bilirubin değeri 18 küsur olmuş, kıyafetlerini çıkarıp elime verdiler çocuğu götürdüler. Öyle bir ağlıyorum ki anlatamam dediler hafta içi tek görebilirsiniz hiçbir şey demediler biz de bilmiyoruz ilk kez başımıza geldi çevreden de süreç nasıl işliyor duymamışız neyse eşim hastaneyi aradı Dr ile görüşebilir miyiz diye o zaman süt getirebilirsiniz demişler. Apar topar süt sağma makinası aldık süt sağdım her sağdığımda şifa olsun kızıma diye dualar ettim. Dr ile görüşünce üstüne çocuk bir de idrar yolu enfeksiyonu kapmış dediler bir hafta yatış olacak orda da ağladım. Bir hafta geçti dediler düşmüyor daha da tutacaz ben yine ağladım gözlerim hep dolu dolu. Çocuğum 13 gün hastanede kaldı, hafta içi günde bir defa emzirmeye gittim. Size tavsiyem sakin kalın sütünüz keslmesin ve emzirme durumun varsa bol bol emzir uyursa uyandır bir şekilde. Sonuçta emdiği süt daha sağlıklı. İnşallah tez zamanda sağlığına kavuşur bebeğin. Çıktığında da evde bol bol emzir gerekirse mama ver ki o üstünde az da olsa kalan sarlk gitsin, karnını doyur ki bilirubini tuvaletiyle atsın. Çok çok geçmiş olsun