Kızlar bebeğim 13 aylık ve hiç Bi yürüme çalışması yok sadece emekliyo ne yapmam lazım nasıl teşvik edebilirim ellerinden tutup yürütüyorum ama sonra kendini birakiyo kendisi yürümeye calismiyo birden mi ayağa kalkar yürür nasıl yurucek bu çocuk kilosu da az onunla Bi ilgisi olabilir mi tecrübelerini paylaşır mısınız