Eby Ahh benim kızım da 4 ay 7 günlük.Yaklaşık 1 buçuk aydır emziğini verip yanına uzanıyordum uyuyordu.Geçen hafta biraz hasta oldu birde üstüne 4. ay aşılarımız olduktan sonra hafif ateşi çıktı.Ben de huysuz diye kıyamayıp emzirerek uyuttum 2 gün,hemen emerek uyumaya alıştı.Emziğini verdiğim an kıyameti koparıyor 😢 Normalde gece 3 saatte bir uyanan kızım dün gece saat başı uyandı.Sürekli emmek istedi.Bakalm bu gece nasıl olacak.Ben bugünden itibaren emerek uyuma alışkanlığını bıraktırmakniçin çalışmalara başladım 😊 Emerken uyuyor,hafif uyandırıp yatırıyorum.Bazen uykuya dalıyor bazen de gözlerini faltaşı gibi açıyor.Umarım yavaş yavaş bırakabilirz