kubraa0606 davranıyor işte sorun etmemde ki en büyük etken. Yok aşağıda gören herkes beni annesi sanıyor diye mutlu oluyor, ailesi desen yok seni anasından daha çok seviyor demesi, hastaneye gidiyoruz benden önce dalar hepsi istisnasız uyarmıştır annesi kimse o kalsın diye,direkt suratını asıyor. Sürekli çocuğum çocuğum o benim diye sevmesi, ben Tv açmıyorum evde onlar yüzünden alıştı(aile apartmanı), şeker minimum i seviye onlar alıştırdı yine.