melissag Benimde iki sezeryanımda da açılmıştı. Sanırım kaderim bu benim. Çok zorluk yaşamıştım. İlkinde kremlerle vs kapanmıştı kendiliğinden doktor tekrar dikmeyi gerek görmemişti. Ve arasına tülbent kat hava alsın ki tez iyileşsin hava almadığı için enfeksiyon kapmış demişti. Sizde muhakkak bunu yapın tez kapansın. İkinci sezeryanımda da yine dikişlerm açılmıştı. Baya içi görünüyordu. Sonra birgün evde birdenbire başım dönmeye başladı. Karnımın açık yerinden oluk oluk kanlar akmaya başlamıştı. Ora aktıkça benim başım dönüyordu. Annemler tampon yapsalar da durmuyordu kan. Ambulansla hastaneye yetiştirmişlerdi orda pamsuman falan yapmışlardı ve yine krem yzmışlardı o şekilde ikisinde de krem kullandım kapandı. Ama siz tülbenti mutlaka deneyin. Dikiş geriyorsa da hemen dikilsin sağlık çok önemli..