papatya0909 Konusurken bagırırken falan boyun damarı yuvarlak gibi cıkıyor Beyaz veya ten rengi değil boyundaki yeşil damarda o yuvarlaklık nohut gibi . Sadece konusurken ve özellikle bagarırken farkediyorm
cakebabe papatya0909 benim de kızımın da o şekilde bir şey mi oluyormuş ben önemsemedim bende de olduğu için
Gamzeli2206 papatya0909 bende oğlumda nohut gibi gördüm ultrasonda lenf düğümü çıktı bazı çocuklar ateşli hastalık geçirince lenf bezleri şişiyor Muş ne zaman geçer belli değil dedi doktor
YaSeMi- Oğlumda var aynısı. Gülerken ağlarken vs boynundaki damarda yuvarlar bir şişlik oluşuyor. En son kontrolde doktora böyle olduğunu anlattım önemsemedi.Ama gözüme batmıyor değil. Başka bir doktora gidince yeniden sorarım büyük ihtimal
papatya0909 YaSeMi- düz damar ? Boyundaki düz damar aniden bagırma esnasında veya konusurken yuvarlak gibi gözüküyor değil mi . Sanki damarın orda bi nohut tanesi var gibimi sizinde
papatya0909 cakebabe bende kızımda görünce korktum . Normalde böle değildi, son zamanlar böle olunca korktum normal yesil damar, yuvarlaklasıyor sesi az yükselince vs . Sizinde öyle mi
cakebabe papatya0909 evet yuvarlak mesela ben hiç konuşmadan sırt üstü yatarsam düz zeminde benim yine çıkıyor bi ara rahatsız ediyordu hatta baskı oluyordu