dlncy ilk olarak sürekli antibiyotik kullanma. Bu bir döngü gbi. Kullandıkca bağışıklık düşecek, düşünce hasta olacak, hasta olunca yine antibiyotik… Sarımsak kürü muhteşem birşey. Şifa resmen. Sarımsağı ez iyice. Üstüne bi basık bal, bı kaşık limon suyu. Karıştır. O sulanıyor. Sabah ögle akşam içir hasta olunca. Her seferinde taze yap. Hasta olmadan önce bı kaç günde bir ver ağzına. Çok şükür bizi bunla tanistirana