5 ay 7 günlük bebeğim var ve uyku konusunda çok zorlanıyoruz. Hep çok zordu, ilk 40 gün sadece kucakta uyuyordu. 2,5-3 ay arası uykusu düzene girmişti ama 3. aydan sonra bozuldu, 4. ayda tek kelime ile MAHVOLDUK. Şu an geceleri 8-12 kez uyanıyor.. Atak mı ne ise geçmedi 💩
4 ayın başında kundağı bıraktık, 3 gün önce de anne yanı yataktan beşiğe geçtik (aynı odada). Muhtemelen diş de etkiliyor.
Yurtdışında tek başımayım, çok uykusuzum, eşim yardım etmeye çalışıyor ama olmuyor çünkü şu an en büyük sorun memede uyuma alışkanlığı; gece sık sık uyanıp kısa emip tekrar uyuyor. Bazen 1.5 saat uyanık kalıyor.
Gündüz felan uyku uyanıklık çok dikkat ediyorum, artık saate bakmaktan çocuğu takip etmekten psikopat gibi duruyorum. Doğduğu günden beri yok uyudu - yok uyandı çok yoruldum artık.
Uyku eğitimi düşünüyordum ama burada bir admin başlığı okudum ve korktum, çok anne mağdur olmuş. Ne yapacağımı şaşırdım.
Neyse buraya kadar iç dökmeydi asıl sorumuza gelecek olursak;
Memede uyutmayı bırakabilen anneler nasıl başardı? Deneyimlerinizi duymak istiyorum.