Kızlar 1. Gün tuvalete oturdu ve asla yapmadı kalkınca çiş ve kaka hep üstüne yaptı artık son çiş yapısında 5. Mi neydi işte mutfak ta sandalyede otururken yaptı ben dayanamadım biraz kızdım ve ağladım 15 dakka falan sonra bez taktım akşam 8 di saat 2. Gün bez taktım ama hep konuştum artık tuvalete gidicez diye bugün 3. Gün sabah 11:20 gibi bezi çıkardım ne çiş neden kaka yapmadı bu saat oldu tutuyor şimdi uykuda uyanınca da böyle devam eder diye korkuyorum ne olur yardımcı olur musunuz bebeğimi tek bakan 3 yıldır bitmiş durumda olan bir anneyim lütfen acımasızca konuşacak olanlar yazmayın