20 günlük bebeğim var zinco gaz damlası aldım eczaneden . Günde 3 defa 8 er damla dedi ama bana fazla geldi. Ben günde 2 defa 4 er damka vermeyi düşünüyorum. Aranızda kullanan varmı varsa işe yaradımı kaç damla veriyorsunuz? Bebeğim gaz sancısı çekiyor ve bugün kaka yapmadı varsa tavsiyeleriniz yardımcı olursanız sevinirim.