Bizde 5 haftalıgız. Sütümüz artsın diye sık sık vermeye çalışıyorum gündüz bi duzen yok aslında. Ama gece 3 saatte bir uyandırıyorum . Bıraksam uyucak ama.
Memeyi kendi bırakıyor bazen . Ama kucağından yere bırakınca elini emiyor ve ağlıyor. Anlam veremedim .