gul0610 zamanında bende kullandım o içeceklerden özel hastanede dahiliye bölümü raporlu çıkarmıştı 3 aylık. Ben aynı zamanda yemeğe de dikkat ettim kahvaltıyı erken kalkıp yapıyordum mesela, gece uyumadan da muz bebe bisküvisi süt karıştırıp yiyordum. Bu şekilde 3 4 ayda 15 kg falan aldım