Kızım 23 aylık olmak üzere aşırı meme bağımlısı olduğu için bu sürece girdik. Ama çok zorlanıyorum 4. Gündeyiz inadı ağlaması azaldı ama ben çok stresleniyorum onu üzüyorum aramızdaki bağa kopar mı diye. Konuşarak başladık ilk şuan sadece uyku öncesi emmeleri var birde sabah uyanınca d ağladıkça ben de ağlıyorum kendimi sıkıyorum sizler neler yaptınız doğal mı bu kadar gerilmem ağzım uçakladı kramplar giriyo her yerime ben uyku uyuyamıyorum 😅