queenofrose bizde 4. Aydayız aynı yaa aynııı, 5 dk önce gülerken 5 dk sonra çığlık çığlığa ağlıyor. Gece dediğiniz gibi yarım saatte bir çığlık atarak uyanıyor gündüz uykuları deseniz o da öyle 25 dk ya da 30 dk uyuyor, uykusunu alamadığı içinde çok huysuz oluyor. Bu durum bebekten bebeğe değişiyor kimi benekte 2 ay kimisinde 1 ay sürüyor. Ben çok gerildiğim zaman güvenli, düşemeyeceği bir yere bırakıyorum kendime 5 dk veriyorum. Balkona çıkıyorum nefes alıyorum sonra tekrar yanına dönüyorum daha sakin oluyorum ona da sakin yaklaşıyorum bazen o sakinliğimi hissedip o da sakinleşiyor