sedefgl merhaba biz 3 yaşındayız atipik otizim tanısı aldım bundan 1.5 ay önce ve Rehabilitasyon merkezine başladık konuşmuyordu oğlum 3 aylıktan bu yana ekran maruziyetş var dı eleştriye açığım çok eleştiren olacak bu konuda ama umrumda değil açıkçası genç yaşta anne olup gurbette yaşamanın zorluğunu kimse bilmez açıkçası bilenlerde vardır neyse otizim tanısını psikiyatri bölümünden aldık aslında sadece ışık kapatıp açma ile aldık ve tekrarlayan hareketleri olduğu söylendi arabaları peş peşe dizme var di ekranı kesmeden önce el çırpma yan bakma ve dönme vardı ekranı kestikten sonra bunlar gitti şu anda özel eğitim ve ergoterapi eğitimi alıyor oğlum ve hayvan isimlerini söylemeye başladı aslında kelimeleri vardı 1 den 10 kadar sayabiliyordu ama cümleleri yoktu renkleri hayvanları söylemeye başladı özel eğitim hocamıx hatta bize şunu söyledi evet otizim var ama çok hafif bi seyirde ve ayrıca beynin içi o kadar çok bilgiyle dolu ki bunu dile vudamıyor çocul sadece dedi ve asperger oldugunu düşünüyorum dedi bakalım sürecimiz devam ediyor bizi nasıl bir yok bekliyor bilmiyorum Allah yardımcınıx olsun bir şeyden şüpheleniyorsanıx içiniz rahat etsin diye götürün erken tanı her zaman kurtarır