icoo Oğlum şu sıralar tek oynamak istemiyor parka gittiğimizde benimle kimse oynamıyor ben biriyle oynamak istiyorum diyor normal mi
nadidelifora icoo niye normal olmasın Sosyal bir çocuk demek ki ne güzel.Neden endişe ettiniz. Benim oğlum büyük şuan kızım var temmuzda üç yaş olacak. ama cevap verdim umarım sayılır 🥰
tazemom1 icoo evet benimki de haziranda 3 olacak ve tek başına çok az bir şeyler yapıyor hep biriyle yapmak istiyor
icoo nadidelifora tek oynamanın da mümkün olduğunu anlatmak istiyorum sanırım :) yanıt için tesekkurler
tazemom1 hepyerdeyizz bu hep var mıydı ? Biz de çok tuhaf bir şey oldu son 1 haftadır markete bile giderken yolda geçen adam vs olursa bekliyor o biraz geçince hadi gidelim anne diyor İnsanlara öcü muamelesi yapıyor
Yaren-1526 Benim oğlan da 3 yaşında ama ablası var onla oynuyor kızım tekken öyleydi hep ben oturup oynardım yada sürekli çocuklu kişilerle tanışıp götürüyordum oynasın diye
icoo tazemom1 o halde bir sorum daha var size sarıyor mu sürekli sacinizla oynuyor yuzunuzle oynuyor arada vuruyor mu
hepyerdeyizz tazemom1 aslında yabancı seven bir çocuk hiç olmadı . Tanidigiysa eğer Çekinmez Bence Normal Bu durum ya da hayatınızda bı değişiklik falan vardır